loading...
Mechatronics Forum
مهدی درودی بازدید : 7 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)
درد و دلهاي خدا

سوگند  به  روز  وقتی  نور می گیرد  و به شب  وقتی آرام  می گیرد  که من  نه تو را رها  کرد ه ام و نه با  تو دشمنی کرد ه ام. (ضحی 1-2)   افسوس که هر کس را به تو فرستادم  تا  به تو بگویم دوستت دارم و راهی پیش پایت بگذارم او را که مرا به سخره گرفتی. (یس  30)  و هیچ پیامی از پیام هایم به تو مرسید مگر از آن روی گردانیدی.(انعام 4)  و با خشم رفتی و فکر کردی هرگز بر تو  قدرتی نداشته ام(انبیا 87)  و  مرا به مبارزه طلبیدی  و چنان توهم زده شدی که گمان بردی  خودت بر همه چیز  قدرت   داری. (یونس  24) و این در حالی  بود که حتی مگسی را نمی توانستی و نمی توانی بیافرینی و اگر مگسی از تو چیزی  بگیرد نمی توانی از او پس بگیری  (حج 73) پس چون   مشکلات از  بالا  و پایین آمدند و  چشمهایت از وحشت فرورفتند، و قلبت آمد توی گلویت  و تمام  وجودت لرزید چه لرزشی، گفتم کمک هایم در راه است و چشم دوختم ببینم که باورم میکنی اما به من گمان  بردی چه گمان هایی .( احزاب 10) تا زمین با  آن فراخی بر تو تنگ آمد  پس حتی از خودت هم به تنگ آمدی و یقین کردی که هیچ پناهی جز من نداری، پس من به  سوی تو بازگشتم تا تو نیز به سوی من بازگردی ، که من مهربان ترینم در بازگشتن. (توبه 118) وقتی در تاریکی ها  مرا  بزاری خواندی که اگر تو را برهانم  با من می مانی، تو را از اندوه رهانیدم اما  باز  مرا  با دیگری در عشقت شریک کردی . (انعام  63-64) این عادت دیرینه ات بوده است، هرگاه که خوشحالت کردم از من روی گردانیدی و  رویت را آن طرفی کردی و هروقت سختی به تو رسید  از من ناامید شده ای. (اسرا 83) آیا من برنداشتم از دوشت باری که می شکست پشتت؟ (سوره شرح 2-3) غیر از من  خدایی که برایت خدایی کرده است ؟ (اعراف 59) پس کجا می روی؟ (تکویر 26) پس از این سخن دیگر به کدام سخن می خواهی ایمان بیاوری؟ (مرسلات 50) چه چیز    جز بخشندگی ام  باعث شد تا مرا که می بینی خودت را بگیری؟(انفطار 6)    مرا  به یاد می آوری ؟ من همانم که بادها را می فرستم تا ابرها را  در  آسمان پهن کنندو ابرها را پاره پاره  به هم فشرده می کنم تا  قطره ای باران از  خلال آن  ها بیرون آید و به خواست من  به تو اصابت کند تا  تو فقط  لبخند بزنی، و این در حالی بود که پیش از فرو افتادن آن قطره باران، ناامیدی تو را پوشانده بود  (روم 48) من همانم که می دانم در روز روحت چه جراحت هایی برمی دارد ، و در شب روحت را  در خواب به تمامی بازمی ستانم  تا به  آن آرامش  دهم و روز  بعد دوباره آن را به زندگی برمی انگیزانم  و  تا مرگت که به سویم بازگردی به این کار   ادامه می دهم. (انعام  60)  من همانم که وقتی می ترسی به تو امنیت  می دهم  (قریش 3)  برگرد، مطمئن برگرد، تا یک بار دیگه  با هم باشیم (فجر 28-29) تا یک بار دیگه  دوست داشتن همدیگر را تجربه کنیم. (مائده 54)
مهدی درودی بازدید : 65 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)
مواقع گناه با این‌ شماره تماس بگیرید!
در کنار کد شهرها و کشورها آنچه از اهمیت بیشتری برخوردار است، شماره‌هایی است که هر فردی باید آن‌ها را به خاطر بسپارد تا بتواند در مواقع ضروری از آن‌ها به خوبی استفاده کند، که در این میان، شماره‌هایی مانند (۱۱۸،۱۱۵،۱۱۰،۱۲۵) از اهمیت بسزایی برخوردار هستند و روزانه افراد زیادی با آن‌ها سر و کار دارند که همین جا برای همه شما یک آرزو می‌کنم و آن اینکه از میان این شماره های چهارگانه تنها با شماره ۱۱۸ کار داشته باشید و هیچ گاه در طول زندگی نیازی به تماس با بقیه شماره‌هایی که ذکر شد پیدا نکنید.

این مطالب مقدمه ای کوتاه بود تا به معرفی برخی از شماره های ضروری در آیات الهی و نسخه موفقیتی که خداوند متعال برای ما فرستاده است بپردازیم، شماره‌هایی که لازم است هر مسلمان آن‌ها را به خاطر داشته باشد و در تمامی لحظات از آن‌ها به بهترین شکل استفاده کند.

اگر چه تمامی آیات الهی برای زندگی انسان نازل شده‌اند، اما در این میان برخی از آیات با آثار و خواص حیرت انگیز خود می‌توانند در مواقع مختلف زندگی اعم از سختی‌ها و آسانی‌ها به ما کمک کنند و به بهترین شکل ممکن ما را از دریای مشکلات بیرون بکشند و راه موفقیت را به ما معرفی کنند.

بر خلاف سایر شماره های ضروری که ممکن است برای مدتی پاسخ گوی شما نباشد و شما را در انتظار قرار دهند، شماره های که در صدد معرفی آن‌ها هستیم ۲۴ ساعته هستند و شما در اولین ثانیه از
اگر چه تمامی آیات الهی برای زندگی انسان نازل شده‌اند، اما در این میان برخی از آیات با آثار و خواص حیرت انگیز خود می‌توانند در مواقع مختلف زندگی اعم از سختی‌ها و آسانی‌ها به ما کمک کنند و به بهترین شکل ممکن ما را از دریای مشکلات بیرون بکشند و راه موفقیت را به ما معرفی کنند
تماس، وصل خواهید شد و پاسخگوی سۆالات شما خواهند بود.

پیشنهاد می‌کنیم که با سرمایه گذاری اندکی وقت، این شماره‌ها و همچنین آیاتی که ذکر می‌شود را به حافظه خود بسپارید تا بتوانید در مواقع نیاز به راحتی با آن‌ها ارتباط برقرار کنید............

 
مهدی درودی بازدید : 8 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)
چیزهای کوجک زندگی (از طرف Shahraieni )

بعد از حادثه یازدهم سپتامبر که منجر به فروریختن برج های دو قلوی معروف آمریکا شد یک شرکت از بازماندگان شرکت های دیگری که افرادش از این حادثه جان سالم به در برده بودند خواست تا از فضای در دسترس شرکت آنها استفاده کنند........

برای مطالعه داستان برروی ادامه مطلب کلیک کنید

 

مهدی درودی بازدید : 18 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

برای مشاهده ترفند های موبایل سری 1 برروی ادامه مطلب بروید....

                                                                                                                                                                                                                                                                              

مهدی درودی بازدید : 6 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)
تست : به توانایی های خود چقدر باور دارید؟

متداول‌ترین رفتارهای خودشكنانه و بی‌حاصل در زیر فهرست شده‌اند. این تست به شما كمك می‌كند آگاه شوید كه آیا‌ دچار خودتخریبی هستید یا نه.



چند وقت پیش برای پیدا كردن كار به موسسه‌ای رفتم. شرایط، حقوق و ساعت كاری آنها خیلی خوب بود اما كارم با یك نرم افزار بود كه من به روش كار با آن آشنایی نداشتم. به آنها نگفتم كار با آن را بلد نیستم چون یك هفته تا زمان شركت در آزمایش عملی زمان داشتم و می‌توانستم روش كار با آن را یاد بگیرم.



در این یك هفته نزد دوستی رفتم و كاملا كار با آن نرم‌افزار اداری را یاد گرفتم اما هرچه روز مصاحبه نزدیك می‌شد اضطرابم بیشتر می‌شد؛ تا جایی كه روز مصاحبه احساس بیماری كردم و تصمیم گرفتم قید شركت در آزمون عملی را بزنم و به آنجا نروم!

این اولین بار نبود كه چنین كاری با خودم می‌كردم. انگار من آخرین كسی هستم كه خودم را دوست دارد! گویی كسی درون من است كه با یك قدرت خارق‌العاده سعی می‌كند به من سركوفت بزند و جلوی موفقیت‌های مرا بگیرد. هر وقت قصد بروز توانایی‌هایم را دارم این اتفاق می‌افتد.



خود مغلوب‌سازی

صحبت‌های این دوست عزیز نشانه یك واكنش روانی است: خود مغلوب‌سازی!

روانشناسان معتقدند افراد می‌توانند از طریق روش‌هایی چون خودتخریبی اولیه، معامله كردن، راهبردهای ناكارآمد و تحقیر خویشتن خود را مغلوب یا ناكام سازند اما آگاهی از این تمایلات خود ویرانگرانه به شما كمك می‌كند تا از آنها اجتناب كنید.



خودتخریبی اولیه

متداول‌ترین رفتارهای خودشكنانه و بی‌حاصل در زیر فهرست شده‌اند. این تست به شما كمك می‌كند آگاه شوید كه آیا‌ دچار خودتخریبی هستید یا نه.
 
برای مشاهده موارد دیگر و آزمون روانشناسی روی ادامه مطلب بروید.....
 

تعداد صفحات : 12

درباره ما
این سایت در راستای ارتقاء سطح علمی و فرهنگی جوانان این مرز و بوم طراحی شده است.امید بر آنکه به کمک شما عزیزان وایزدمنان بتوانیم قدمی هرچند کوچک در رشد کشورمان برداریم. باتشکر مهدی دررودی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تست تمرکز خلبانان آمریکایی

    سامانه ویدویی وب سایت

    سامانه شارژ سایت
    انجمن سایت

    جدید ترین اخبار علمی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 89
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 441
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 444
  • بازدید ماه : 522
  • بازدید سال : 612
  • بازدید کلی : 44,321
  • کدهای اختصاصی


    
  • انجمن
  • ابزار منو ثابت

    تصویر ثابت

    پشتیبانی